19.01.12

Kände att det var på tiden med en liten uppdatering!
Idag hade vi uppspel på en uppgift vi hade att skapa en ljussättning med endast vitt ljus, otroligt kul!
Måste nog säga att vitt ljus är det jag gillar bäst. Det är stilrent men går att få otroliga effekter plus att det kan bli jäkligt maffigt om man adderar rök vilket jag så klart gjorde!
Tänkte jag ska slänga upp en video på min ljussättning då en i klassen filmade hela grejen.
Sen ikväll så blir det träning. Ska gå på ett pass som heter Body Balance, en blandning mellan pilates, yoga och thai chi om jag uppfattade det rätt. 
De har provvecka nu på gymmet så man får testa allt gratis. Har varit på core och vattengympa den här veckan.
Vattengympan var faktiskt roligare än vad jag trodde! Trodde att det bara skulle vara gamla tanter typ men det var det verkligen inte och det var faktiskt ganska tufft! Eller aa, det blir så tufft som man gör det.
Sen core passet var riktigt kul det med. Har gått på core innan men den här gången använde vi pinnar som vi gjorde massa övningar med och jag kan säga att det kändes rejält!
Det var Kerstin 50+ som höll i passet, riktigt kruttant!
Sen efteråt var det avslappning och Kerstin hade så behaglig röst att jag nästan somnade.
Fyra av fem toasters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0