2011

Året startade vi i Thailand, antagligen den bästa nyårsafton ever.
Satt på en reggaebar och drack mojitos och åt grillmat som var for free, bara man drack i baren (win win??)
Sen vid tolvslaget gick vi ner till stranden och skickade upp en rislykta, otroligt häftigt!
Efter det så drog vi till en jazzklubb, asmys!


I Februari blev jag vuxen på riktigt, fick ett heltidsjobb på Telia på kundtjänsten. 
Det enda jag gjorde var att jobba och sova.. Sen kom sommaren med all övertid.. ännu mer jobb.. och sova..
Lyckades få 1 veckas semester så drog till Peace and love. Sugit nog var jag funktionär på campingen vilket gjorde att jag missade de jag ville se. Nationalteatern var bäst, synd att två aspackade brudar förstörde bara..

Sen hände något fantastiskt, en av mina äldsta vänner Sofie och hennes pojkvän Niclas fick en underbar dotter!
Egentligen var det precis innan P&L men spela roll!

Fick reda på att jag kom in på skolan i Borlänge, två veckor innan start, precis när jag skrivit på förlängning på jobbet. Fixade studentrum i sista stund, tog mitt pick och pack och drog iväg!

Vårt första större evenemang var en konsert med Hardcore Superstar, tyvärr blev det inställt i sista stund vilket sög stort. Var astaggad, det var jag och en till som skulle köra själva giget, men men!
Fixade ljuset på Nobel Nightcap, aka Nobelefterfesten.
Ganska nääjs.
Tog oss en titt i Globen också, på Idolfinalsriggen. Nääjs.
Det var de grejerna som jag kommer ihåg från 2011 och antagligen det viktiga. 2012 kommer nog bli grymt spännande! :)

Kommentarer
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Heeej söööt!

Nu kan du vara med och tävla om att bli DAGENS BLOGG hos mig. Skulle vara sjukt kul om du ville vara med!



PUUSS

2012-01-03 @ 14:18:18
URL: http://nej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0