20.01.12 -Bodybalance

Bodybalance var riktigt najs. Gillade verkligen den träningsformen.
En tråkig sak var bara att instruktören var riktigt usel!
Hon hade ingen balans alls och höll på å vingla runt så man blev helt ofokuserad. Hon sa att man skulle ta det lugnt men hon kändes hur stressad som helst.
Riktigt dålig! Och hon sa att hon hade varit instruktör i fyra år......
Aja, ska testa på söndag igen, då ska det vara en annan instruktör, hoppas hon är bättre för då fortsätter jag nog.
Imorse var jag och Viktoria på vattengympa igen, denna gången var det BARA gamla tanter.
Men efteråt åkte i vattenrutchkanor å grejer, riktigt kul!
Imorgon funderar jag på att dra å testa spinning, aldrig gjort det innan! Får se om jag orkar :)
Fan va mycket tjöt det blev om träning nu, men så kan det bli!
NATTI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0