05.04.12

Saker jag taggar:
Imperial State Electric, Ikväll
Nicke Andersson från Entombed och The Hellacopters nuvarande band. Så jävla bra.
Långfredagen, imorgon
Viktors familj kommer upp från Göteborg för att fira påsk här. De har aldrig varit här innan så vi ska visa vad lilla Borlänge går för!
I-phone, anyday
Beställde för över två veckor sen nu, kommer förhoppningsvis nästa vecka då de sa 2-3 veckor. Då kan jag lägga min stenåldersphone med inbyggd ficklampa i lådan.
Stockholm, 21 april
Ska med tre andra från klassen dra dit för att arbeta under kulturnatta. Kommer få hänga med lite grymma ljustekniker och förhoppningsvis lära mig massor.
Peace & Love, i sommar
Fick mail om att jag fått funkisplats i produktionen, alltså bygga eller riva scen. Känns helt okej att funka om det är så att jag inte får praktikplats genom skolan. Det innebär isf att jag får gratisbiljett men behöver inte jobba någonting under själva festivalen.
Självklart vill jag allra helst ha praktikplats, men om det nu blir så att man inte får det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0