01.04.12

Vart brutalt lycklig chey förut när jag handlade på Maxi, hittade Froosh i min favoritsmak i stor flaska!
Har nästan druckit upp hela, men det gör ingenting för man får när det är nyttigt.
Medans jag var inne på Maxi väntade hunden kvar i bilen och tuggade sönder sitt ben som han fick av Johan(inte sitt springben, utan tuggben) så nu behöver jag städa bilen, igen.
Fast jag hade filt så det är ganska lugnt, bara tvätta den.. Full av benflisor å sånt, ganska äckligt.
Idag bakade jag mera knäckebröd också, grymt gott! Och nyttigt.
Så det är liksom okej att jag smällde i mig massa choklad i bilen hem från Maxi.
Ja, för jag vågade inte äta den hemma för då skulle Viktor skällt på mig och kanske kastat iväg den.
För vi är ju nyttiga familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0