15.10.11

Jag gjorde något busigt igår.
Man får ju inte tvätta efter klockan 22 men folk gör det ändå. Så igår hörde jag att fem över tio så satte de på det jädra torkskåpet igen.
22.19 stack jag ut huvudet och kollade på dörren bredvid, då hade de satt en tändare emellan så att dörren inte skulle gå igen och låsa sig. Då gjorde jag så att jag gick in i tvättstugan och stängde av torkskåpet sen så drog jag igen dörren så den låste sig.
Tänkte skriva en lapp med men jag blev rädd och sprang in till mig, låste dörren och la mig under täcket. Sen fnittrade jag under täcket för mig själv. TJI FICK DOM. Nu måste de boka en ny tid för att kunna komma in och hämta sina kläder ^^^^^^^
Åhw jag är så ensam här uppe :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0