11.11.11

Måste hinna hem till Göteborg och se det här innan det är försent! Verkar fett coolt!
Var förresten på Café Caoz igår och kollade när en från klassen spelade. Han var riktigt duktig, synd att ljudet var så dåligt bara :/
Stannade och såg banden efter och dom var sjukt bra! En Svensk Tiger och Le Shake Before Use. En Svensk Tiger var från Göteborg med tydligen och Le Shake går musik på samma skola som mig.
Ska absolut pallra mig iväg till Caoz fler gånger, var supermysigt och billigt kaffe :)
Le Shake Before Use
En Svensk Tiger

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 2000 läsare om du vill :)

2011-11-11 @ 08:52:41
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0