27.12.11 12.56

Var med mor på stan igår innan vi skulle till syster och äta kalkon.
Fy fan i helvete va mycket folk det var! Och folk saknar vett helt! Drämmer påsar rätt i magen på en, stannar upp mitt i vägen för att dagdrömma lite och knôr! Fan va de knôr!! Tränger sig före, rycker plagg ur näven på en. Nä, jag röstar för avskaffande av mellandagsrean!

Hittade dock några najs grejer måste jag erkänna.
Gick till Carlings, hittade en asmysig kofta för halva priset. Gick till ordinariehörnan då för att kolla på en mjukisväst som jag kollat på aslänge. Fanns en kvar i min storlek. Funderade en liten stund, kände mig lite snål, men så tänkte jag äsch jag slår till. Sen när jag skulle betala tyckte jag att det vart himla billigt, visade sig att jag fick halva priset på den också. Var tyst och gick lycklig därifrån.

Sen gick jag och mor till Åhléns där jag hittade mina tallrikar för halva priset, slog till och köpte 6 st. Man blir ju sambo snart och vet inte riktigt hur karln är i disken!

Tack för mig, leverpastej.

Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

Hej hej, just nu är det en jätte stor tävling för bara ni tjejer.

Kolla in tävlingen på min blogg: http://mohammedis.se/2011/december/tavla-och-vinn-crazy-color-slingor.html#comment

Tro mig, du kommer att älska tävlingen. Skulle vara roligt om att du var med.

Ju fler är med, desto roligare!



Ha en bra dag, och kram, och hoppas du kommer att delta :)

2011-12-30 @ 00:29:04
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0