14.19, Jag är inte så dum som jag ser ut

Jag saknar min ungdom
Jag saknar min bästa vän
Jag saknar min pojkvän
Jag saknar min vän
och min vän
och min vän
...
Jag saknar mitt band
Jag saknar min framtid
Jag saknar mina drömmar
Jag saknar min far


Jag ser fram emot nya bekantskaper
Jag ser fram emot att säga upp mig från mitt jobb
Jag ser fram emot mitt nya jobb
Jag ser fram emot att bli förälskad
Jag ser fram emot att skriva en ny låt
Jag ser fram emot nya upptäckter
Jag ser fram emot att upptäcka nya platser
Jag ser fram emot att upptäcka ny musik
Jag ser fram emot att upptäcka nya färdigheter
Jag ser fram emot att upptäcka det fina i människor
Jag ser fram emot framtiden.


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0