har man tråkigt så har man.. och skrivkramp

100 sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: Coca-Cola
Telefonsamtalet: Petra
SMS: Madde.
Sång du lyssnade på: Nåt med W.A.S.P
Gången du grät: Minns inte.

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Förstår inte riktigt frågan.. gått på dejt med någon mer än en gång? Ja.
Har någon varit otrogen mot dig: Tror jag inte, hoppas jag inte.
Varit kär?: Jorå
Förlorat någon speciell person:  Ja.
Varit deprimerad: kan man väl säga i guess.
Varit så trött att du somnat sittandes: Nää

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Bajsbrunt
färg 2: Spygrönt
färg 3: Snorgult

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja.
Fått ditt hjärta krossat: Nää
Skrattat så att du har börjat gråta: yesch
Träffat någon som förändrat ditt liv: inte vad jag vet.. kanske..
Insett vilka som är dina äkta vänner: Oja.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Japp
Kysst en kompis: nää

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Venne.
Hur många barn vill du ha: Ett eller två kanske.. men jag tänker fan inte klämma ut dom, det ska Madde göra.
Har du några husdjur: Jaa Mischää
Vill du ändra ditt namn: JA! Sjukt tråkigt namn jag har -.-
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Först kollade jag på Despite på Brewhouse sen vart de rockbaren.
Vilken tid vaknade du idag: 13.20
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov
Någonting som du längtar till: Åka iväg :)
Senaste gången du träffade din pappa: 2006
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: en riktig familj kanske.
Vad lyssnar du på just nu: nyheterna
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jag har ju en kusin som heter det så ja.
Vad gör dig irriterad just nu: att jag för allt i världen inte gör det jag ska.
Vad är ditt namn: Johanna Maj Ökvist
Singel/upptagen: Snigel
Stjärntecken: Lejon.
Kille eller tjej: Tjej.
Grundskola: Tuveskolan, Fenestra
Gymnasie: Polhem.
Högskola: Göteborgs universitet
Hårfärg: typ rödbrunt
Långt eller kort: Lite lång kanske.
Längd: 165
Vad gillar du gällande dig själv: hmm...
Piercings: örona å septum
Tatueringar:ingen
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
Operation: gjorde nåt i ögat när jag var bebis
Piercing: snibbarna
Tatuering: jag har fortf. ingen?
Bästa vän: vet inte riktigt..
Sporten du spelade: Handboll kanske
Husdjur: Efter fiskarna; Marsvinet Mys
Vaccination du minns: Stelkramp
Konsert: nån på Liseberg, Fame eller nåt
Förälskelse: Viktor på dagis x)
Alkohol du drack: fick la smaka på farsans öl eller nåt

JUST NU:
Äter du: inget
Dricker du: INGET
Är du på väg att: slänga datorn åt tjotahejti. Varför började jag med den här skiten?? måste göra klart..
Lyssnar du på: suck
Väntar du på: jag ska orka skriva klart min recension

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja, sen
Vill du gifta dig: nää
Karriär i åtanke: tampongutvecklare

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon.. fast läppar kanske... nää ögon.. fast jag vet inte...
Kramar eller pussar: beror på..
Kortare eller längre:Längre!
Romantisk eller spontan: spontan
Snygg mage eller snygga armar: Armar.
Tatueringar eller piercingar: tats
Känslig eller inte: inte för känslig.
Ragg eller förhållande: hmm...
Bråkstake eller tveksam: haaaaaah

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Ja.
Tappat glasögon eller linser: Yes
Haft sex på första dejten: Nopp
Krossat någons hjärta: hoppas jag inte. Eller jo det har jag nog...
Har du blivit arresterad: Nej.
Dissat någon: Ja.
Gillat din killkompis (mer än som vän):  mjaa

TROR DU PÅ:
Dig själv: jag vill
Mirakel: beror på hur man ser det
Kärlek vid första ögonkastet: nää.
Himlen: nein
Tomten: Oja.
Att kyssas på första dejten: om jag tror på det?? x)
Änglar: neeii

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: haha nej.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja.
Vad kan du verkligen inte leva utan: sömn.
Vad vet inte så många om dig? jag hette faktiskt carlsson i efternamn förrut.. sen gifte jag mig illegalt med en norrlänning å fick namnet Ökvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0