27/6-10

Känns som måndag. Antagligen för att jag var tvungen att gå upp tidigt, jobba idag serru.
Härligt när man inte kunde sova heller.
Eller, var tvungen att se de nya trueblood avsnitten. Längtar tills nästa avsnitt kommer ut. Nån som vet när de släpps?
Min hals gör ont, JÄTTEont. Har antagligen legat å snarkat inatt.
Dags för lite förändring. Gjorde mig ett midsommarlöfte i år. Om man kan på nyår, varför inte på midsommar..?
Ska sluta ta skit från människor. Jag klarar mig fint utan dem. Sluta kämpa, vara trevlig och försöka när det enda man får tillbaka ändå är skit kastad i ansiktet. Som sagt, jag klarar mig fint utan det.
Tar det för mycket tid och energi är det inte värt det.
Jag ska sluta dricka och skämma ut mig. PUNKT.
Jag ska bli av med valspäcket.

Pusshääj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0