14/6-10

Fy fan va jag sov kasst i natt! Saknar fan att sova i tält :(
Först somnade jag i soffan och så vaknade jag runt ett. Var stensäker på att jag var på Sweden Rock fortfarande.
Tänkte, fan va fräckt, har de fixat tv!? Sen undrade jag var alla andra var men så kom jag fram till att de måste vara på nån koncert.
Sen kom jag på att vi inte alls hade några soffor och tv i campet så jag måste vara hemma.
Fatta att jag blev besviken.


Sen gick jag i alla fall upp å la mig. Började drömma läskig dröm om nån gammal gubbe som hette Martin som ville döda mig så mina homies och jag fick sätta massa extra lås och sånt men han lyckades ändå ta sig in.
Vaknade flera gånger men kom ändå tillbaka till den drömmen hela tiden, asläskig.
Vaknade helt genomblöt av svett. Skitäckligt.

Ska iväg å jobba sen, måste hitta mina jobbpapper och plugga.

So long fuckers<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0