13/6-10

känner att man är kass på det här, ska man starta igång igen?
Kom hem från sweden rock idag, fucking awzm.
Mamma var så göllig och hämtade mig vid bussen, kommer hem till städat rum och nybäddad säng<3
ibland så.
Missade Billy Idol och Guns n roses. De sistnämnda sög ju tydligen så lika bra att jag låg och sov då.
De bästa tyckte jag var W.A.S.P. Antagligen för att jag var så snorfull. Våldtog i princip hela campet. Sen kom jag tillbaka till campet, asförbannad. Sneade för att jag var själv och fick för mig att nån hade snott alla mina grejer så stod och skrek.
Jaja.
Dags att hoppa in i duschen snart och läsa på om facket. Har min första riktiga arbetsdag imorgon.
So long fuckers<3



Min nyfunna norska vän som räddade mig frå en galen brud under aerosmith.



Finns inte många snubbar på 62 bast som är så här heta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0