mwip

Jag känner mig bloggig idag, har ju massa kul att skriva om!
Kan berätta att jag börjat läsa igen.. vart änna längesen..
Den sista harry potter boken sög änna musten ur mig.
Och nej jag har fortfarande inte läst ut den, den är tråkig!
Men!
Jag har läst lite annat nu dom hära senaste veckorna.

Bok nr 1


Otroligt bra, gripande bok. Läste ut den på en dag.
Man blir mörkrädd när man läser den.
Kan vara svårt att förstå hur en flicka kan göra så mot sig själv, men man får förståelse genom att läsa boken. Rekomenderar starkt!



Medicinen av Hans Koppel (det är inte hans riktiga namn men författaren vill vara anonym), köpte jag i Ullared på Gekåås för 4 spänn, schysst deal tyckte jag! Och dom fyra kronorna var den värd!
Lättläst, lättsmällt, humor men ett något förutsägbart slut. Men den var läsvärd, absolut! Har något av sensmoral i sig, läs för att få reda på vad^^

Sen har jag även påbörjat dessa böcker:



So far, so good!^^



Hittade i Malmö, tänkte weei men nej.
Läste förordet och det visa sig att författaren inte ens intervjuvat Amy Winehouse utan endast utgått från andra intervjuver och "bekanta". Ett bajsköp. Jobbig att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0