Mwää



Jag kan vara snygg om jag vill, men jag vill oftast INTE!!
Mwihihiii

Mamma vill gå till farbror doktorn med mig får att jag sover, det är ju det mest naturligaste som finns, shieeet chilla!

Hmm vad ska vi skriva mer? Kan ju berätta vad jag ska göra i helgen!
Jag ska kanske på inflyttningsfest, beror på om nitton är tillräckligt snäll, seen ska jag ut å fira benjaminiis, om jag fortfarande får följa med dvs. Jobbigt, då måste man ju köpa inflyttningspresent.. men inte födelsedags present för det har jag då aldrig fått av benjaminiis!

Nuuee måste jag plugga, men det vill jag icke så kanske skiiter it.. men det kan jag inte, mååååste.

Jag skriver awesome låtar förresten, till och med jag själv lipar för det är så vackert så det så!

So long fuckers<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0