3/2-10

Morrn! Hemma från skolan idag igen, mest för att jag inte skulle orka vara i skolan om jag var som igår. Ingen feber och ingen magsjuka men helt förbaskat trött i hela kroppen, orkade ingenting igår, men får se hur det går idag!

Kan inte ladda min kamera för jag hittar inte laddningsfanskapet! Vill göra en fräsig header men det går inte. Lite också att jag inte är någe bra på sånt, men vi skyller på kameran och att jag inte har några bilder.

Jag höll på att klippa av mig håret förrut, men jag hejdade mig i sista sekund och det var bra, hade antagligen ångrat mig.. men jag är såå trött på mitt hår! Kanske lägger i en fräsig grön färg eller nåt.. mjaa vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0