Idioti

Såg på Dr Phil igår och blev arg.
Lite så som jag brukar bli när jag tittar på amerikanska program där en person har rätt, och dennes åsikter är rätt just därför att denne heter Dr Phil eller Oprah.. Eller Tyra Banks.
MEN NEEEJJJE!!
Jag behöver inte alls tycka likadant som er!
Igår så handlade det om tonåringar som har sex.
En 15årig flicka och hennes föräldrar var med i programmet.
Hon hade skaffat pojkvän så hennes föräldrar var oroliga.
De gömde kameror och inspelningsmojänger i hennes rum.
Dr Phil hade en lång föreläsning om att det enda en pojke vill är att få ligga och unga pojkar bryr sig inte ett skvatt om tjejens känslor och blaha blaha.
Sen så frågade han om hon aldrig var orolig för att bli gravid.
Nää det var hon inte för hon hade aldrig haft oskyddat.
"Men du vet väl att inget är 100% säkert?"
"Och känsjukdomar, det vet du väl att du kan få?"
Då svarar hon ännu en gång att hon aldrig gjort det oskyddat utan använder kondom. Varav "Doktor" svarar:
"Ja men det är ju faktiskt inte 100% säkert det heller"
IDIOT!!!!!!
Tjejer vill faktiskt de med! Varför ska de hela tiden framstås som att de offrar något till mannen, gör något de inte vill för att de är rädda och osäkra, som att tjejen blir utnyttjad?!!
HON KANSKE VILL LIGGA, HON KANSKE TYCKER DET ÄR SKÖNT!! 15åriga tjejer kan faktiskt med ha drifter!
Det ville jag skrika till honom genom rutan.
Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0