alla kan inte vara jag.

Fick med mig bejbi till gymmet idag.
Så nu är vi ett sånt dära trendigt å hälsosamt par som åker till Thailand tillsammans <3

Det var två tjejer där som såg mycket yngre ut än va de antagligen var(Såg ut som 15 men pratade om jobb och grejer i omklädningsrummet och om de skulle varit 15 hade de inte varit på gymmet halv ett på en onsdag utan i skolan).
De gjorde typ ingenting.
Satt vid maskinen bredvid å tjuvlyssnade lite (svettig som en gris å högröd i ansiktet) och de babblade på om allt möjligt. Den ena skulle "börja" och den andra stod å vänta.
Nää, hon kunde inte ta en annan maskin så länge.
Men tjejen som satt vid "tränasidfläsket-maskinen" gjorde ingenting, det enda hon tränade var munnen.
Alltså de var på gymmet, pratade om hur mycket de skulle träna, men fick inte ett uns av rövsvett(jag får alltid massa rövsvett).
Alltså, ett gymkort är ju inte direkt billigt.
De kom efter oss och gick innan, tränade kanske en kvart. Fullt stylade med massa smink och grejer.
Varför ens ta sig till gymmet???
Om jag hade varit dem hade jag satt mig med en chipspåse framför gossipgirl och skrivit på facebook att jag hade varit på gymmet.
Men det är bara min tanke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0