RENSNING

Rensar min garderob på gamla grejer man inte använder längre. Intressant. Så man har sett ut.
Lite sad, slängde min första bh, fatta, min allra första. Det hemska var att mina nya är inte mycket större..
Hittade emo-vante, den har jag på mig nu. Ni vet en såndär utan fingrar. Den är röd och svartrutig med dödskallar som har rosetter. Kanske ska börja använda den igen.
Eller inte.
Vet inte.
Slänger inte i alla fall.

Nu när vi är i sån där retroanda måste man lyssna på HIM, det är mysigt. Det är sån där halvmystisk belysning i mitt rum med. Vi gillart.


Lite som ska kastas!






Denna *host* söta sak, köpte jag i London. Dödskallar skulle det vara i massor.


Åh vad jag älskade denna.      Förståeligt att prislappen är kvar?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0