Lördag

Ohoj! Läget med er då? va? va? nää klart ingen svarar. Ni, mina tio besökare (i snitt), är jäkligt dåliga på att kommentera.
Ska iväg och repa om en stund. Känns som att jag inte gjort annat än att repa nu det sista. Men imon är det spelning! Ganska så nervös, kommer massa folk.
Efter repet idag blir det utgång. Men eftersom Nitton-bajskorv ska jobba ikväll vet jag inte hur det blir med nåt. MEN! antagligen så blir det krök nånstans med sofie, sen iväg till Belles där Dirty Dollars spelar, möter upp folk och drar vidare. Sen party all night låååång! Fast sa ju infinna mig på Diamond dogs vid två imon så får nog ta det lite lugnt..ellerr..?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ska jobba imon, men det är lördag och här blir de inte lungt =D

2009-09-05 @ 18:49:38
URL: http://jonii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0