Tisdag

Idag är jag uppe förvånandsvärt tidigt!
Igår efter mötet med CC drog jag hem till Madde som hade godis. Vi kollade på torsk på tallin(Roland<3), Brüno och Stan Helsing. Den sistnämnda var ännu en parodi på massa skräckfilmer. Jag som hatar överaskningar blev självklart rädd och flög flera gånger, men det var inte läskig, egentligen..
Idaaag är jag typ barnvakt åt mina syskonbarn, hade tänkt dra in till stan med dom, får se vilka som vill hänga med. Jag måste bland annat köpa strängar. Katten lyckas hitta dom av nån underlig anledning. Senast igår låg dom utspridda över hela lägenheten, söndertuggade såklart!

Jaja dags att fixa frukost, so long fuckers<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0