Fredag

Jag äteeeer!!! Wiiiiii!
Det går inte så snabbt, men det går! Snabbnudlar<3 Tog nån sån där vitamintablett med, ska fan bli frisk nu!
Ska jobba ikväll på dethfest, en metalspelning med massa bra band på teendream, så har ni inget för er kan ni pallra er dit! Gratis är det med^^
Idag vaknade jag först av att jag fick ett sms av Sophie att jag skulle titta i GP, sen ringer Sofie å säger att vi är med i tidningen å bild å grejer, jag bah jag veeet. Hon bah eeh sover du? JA! Jaha, fortsätt med det då.
just det, äta var det!
Nu ska jag spela GTA, so long!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vet att du älskar när jag ringer och väcker dig :=)

2009-11-14 @ 04:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0