två veckor senare

Nu var det ett tag sen man skrev och antar att jag tappat en del av mina få läsare.
Har helt enkelt inte orkat uppdatera.

Men nu mina vänner är det dags för lite klagan..
Jag kom precis hem från skolan och klockan är inte ens tio. Jag mår bajs. Ont i halsen och världens värk.
Vädret suger.
Gårdagen sög. Elle aa det var skoj att leka med Ämälie. Vi köpte fina kepsar och fikade på vanilj.
Blev jätteglad så jag studsa upp å ner och var tvungen att ringa halva stan för fick ett sms av UKM,
vi gick vidare till regionsfestivalen! Vi hade spelning på valborg som var UKMs stadsfestival och två band blev utvalda därifrån. Det stod att det skulle vara hela helgen så blev skitglad, massa spelande.
Men..
När vi kommit till teen dream och forumsmötet ringer jag till dem och ska bekräfta att vi vill, men vad får vi inte reda på då?!
Jo att det är ett jävla läger!!! Man får spela högst fem minuter! Det är luffarslöjds workshop och tillverkning av paradflagga!
Besvikelse.
Vill inte, vill spela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0