torsdag

Halluu! Jag e grinig. Bara så alla vet. Jag har sovit.
Ska iväg å balansera med Towe om en stund, det hette nåt konstigt som jag inte kommer ihåg. Det börjar ialf kvart över åtta vilket jag tycker är försent egentligen men kan ju vara kul att testa på.

I helgen blire inte party hos maxén, orkar inte åka till marstrand men hoppas folket får kul utan mig vilket jag är säker på att de för. Drar till William imon istället och vet inte hur länge jag blir kvar där. Mobra har spelning på lördag men tror inte jag orkar gå på det heller, han har ju trots allt inte kommit på en enda av mina?

Nu ska jag dricka BAJS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag vill att du följer med!

2009-03-05 @ 22:00:46
Postat av: Johanna

Mjo men palla komma hem tídigast halv fem om allt klaffar med bussen vilket det inte brukar göra för mig:p Det kommer fler fester!:D<3

2009-03-05 @ 22:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0