The dork is you

Usch jag känner att min blogg bara blir tråkigare och tråkigare. Läs gärna längre bak där jag är mer pepp på det här med blogg.

Igår var jag med Sofie. Vi var på vanilj först och fikade ute med gosiga filtar och små pipande fåglar omkring oss som jagade smulor, ja det känndes faktiskt lite som vår, tills kylan bet hos i häcken som en enveten mygga i kvällssolen.
     Vi drog hem till mig sen och jag klippte och färgade Sofies hår. Det var lite dramatiskt och kritiskt där ett tag men resultatet blev ändå bra om jag får säga det själv. Det borde jag för Sofie säger det med.
     Fin-sofie, ja efter att mina "magic fingers" fixat hennes normalt dassiga kaluffs  till något som även Carl-Jan skulle kunna pryda sin kala fläck med förtjänar hon ett sådant smeknamn.

TACK Å HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0