Söndag

Nu har den där härliga sommarlovskänslan äntligen infunnit sig! Blev väckt vid ett av syrran som ringde och vill dra med mig på bodypump, hell no! Gick upp, käkade lite frukost, satt en stund vid datorn. Skulle börja städa, men fastnade i sängen, sov en stund och nu sitter jag här och klockan är halv fyra. Va fan jag har ju hela lovet på mig!^^

  Längtar som fan till metaltown men främst arvika! kommer bli helt sjukt grymt. Känner rastlösheten i hela kroppen!

Haha! nu såg jag att morsan målat altanen vit! Skitfult verkligenxD Borde ta ett kort men orkar inte. Just det! min kamera funkar igen! haha den var bara full, men nu har den nyktrat till igen! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0