Mwawawaa

Snart är det slut på andra året på gymnasiet, men förhoppningsvis blir det ett år till i tvåan!
Japp ska förhoppningsvis byta skola! Inte så att jag har nåt ont mot polhem och allt folket där, men det är inte min grej.
         Redan vid valet i nian så tänkte jag lite på Porthälla och deras program skapande teknik, men mesig som jag är så valde jag det säkra framför det osäkra. Men nu är jag säker, det är min grej! Har ju vart med under lite olika evangemang som ljustekniker och det är ju skitkul! Och blir det nu så att jag i framtiden inte får stå på scenen och spela så vill jag ändå vara med runt den och vara med i hela fucking awesomenessen! Haha flum, men jag tappa tråden.
       I alla fall! Får typ svar i veckan om det ens är möjligt att gå där utan att gå om från ettan för det känns ju lagom ovärt med tanke på att jag redan läst alla de kärnämnena som ingår plus några av karaktärämnena. Så får hoppas på det bästa!

So long fuckers<3

Kommentarer
Postat av: sara

Oj du vill byta :O men jag hoppas för din skull att det går!<3 Men då går du tvåan igen, då tar du ju studenten samtidigt som mig :D :O

2009-06-04 @ 09:58:23
URL: http://saramix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0