Midsommarafton

Glad midsommar allihopa!
Varje år sen vi sålde landet får man lite värk i hjärtat och blickar nostalgiskt tillbaka på midsomrarna vid Duvesjön.
Först upp tidigt som attans för att plocka blommor till stången, sen klä stången, sen vid tolvtiden dans runt stången och fiskedamm och sen på dagen äta massa god mat och bara invänta kvällen då det var dans på dansbanan! Och som man buggade!
   Visste ni förresten att midsommarstången är en hednisk traditon och representerar en stor snorre? Japp så är det. Man firade fruktsamheten, att man skulle få många ungar och stor skörd på sommaren.

Så vad ska jag nu då göra på internationella snoppdagen? Inte dansa runt den ialf.. Jag ska hem till Barbie! Fast jag vill inte kalla henne det så det får bli jessica. Nittons nya tjej. Japp jag förstår det är svårt att följa med i svängarna men dirty details får ni inte höra utav mig för jag är ju inte skvallerkärring heller! gash...
Jaja det blir säkert jättetrevligt, Nitton sa att det var chill folk så.

So long fuckers!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0