Måndag

Hallu allihopa!^^
Sitter hemma hos william, han håller på och mecka med datorn som pajat och alla ni som känner william vet att det är lika med katastrof om datorn går sönder ;P

Vaknade vid sådär kvart över åtta av att mamma katt står och skriker efter mat och William vägrar att vakna. Han har ingenting för fönstrerna och solen gassade på så det var både ljust och varmt, alltså omöjligt att sova.

Köpte ett par skitsnygga brillor idag! Har letat efter den modellen ett tag och så hittade jag dem på statiol i Rävlanda.
Men det var röda så det gick inte ihop sig så bra med mitt röda hår så det blev att jag fick köpa hårfärg också.

Lite tråkigt att jag inte lägger upp bilder, men har tagit kort på kattungarna och så, så jag får la ladda upp bilder när jag kommer hem.


Oh nu fick han igång datorn!:D:D:D:D

So long fuckers<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0