Torsdag

Åååh hade en sån underbar dröm inatt va! Fy va jobbigt de va att vakna:(
Bodde på värsta slottet, men det va rätt skabbigt faktiskt, så där mörkt och ruskigt.
Det skulle vara bröllop, mitt bröllop. Nån blond liten ful sak som va där med sina föräldrar skulle jag gifta mig med.
Så började gästerna ramla in! Massa mysko folk men helt plötsligt kommer det upp ett stort piratskepp ur havet och lägger till vid bryggan och ut hoppar Alexander Skarsgård som en badass pirat. Han börjar gå på bryggan och då börjar Stellan skarsgård gå från andra. Men det va inte sånt där lyckligt återsende, nä de skjuter på varandra men såren läker bara igen som på Wolverine typ.
Sen så hände det lite bla bla och så plötsligt rövar Alex iväg mig i hans skepp, ner under vattnet, men det var okej, för man kunde andas i alla fall fast det va lite jobbigare än normalt men Alexander sa åt mig att ta det lugnt.
Å nu var det bråttom för min morsa och hennes crew letade febrilt efter mig och skulle döda Mr Superhet om de fick tag i honom så vi tog in på ett motel. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0