Wii sol!

Sitter i bilblioteket å har precis skrivit klart mitt arbete som ska in om en halvtimma, duktig är jag!

Har typ tränat fem dagar i rad nu så ska chilla ida, min rygg behöver det. Drar nog in till stan efter skolan, nån som vill joina? Madde vill..tror jag, får plinga henne!

Saknar William! tycker så synd om honom haha ni kan få läsa ett sms jag fått av honom:

"Idag har vi sprungit 2.6 km kl 06:30 och jag var allra sist, tagit foton samt tränat nya manövrar, sprungit fystest där vi hade 3 olika tester som tog alla ungf 2 timmar för alla, haft mer kallt väder utbildning, orkar inte berätta mer vad vi gjorde efter kl 12XD... .... .."

Jobbigt!! Min pojke har det inte lätt  han^^<3

Haha men han kommer ju vara värsta hunken när han kommer hem enligt Towe å Lisen så aa haha fast det är han redan tycker jag^^
PERMIS FORT!

Snart ere lunch, so long fucker<3

Kommentarer
Postat av: Madde

me du får ju säga till innan :/

2009-01-16 @ 16:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0