Helg!

Guuuud va jag e trött, å Budha.

Idag har vi varit duktiga igen å tränat. Fick sluta 45 min tidigare bara för att man är så extremt duktig.

Träffade Sofie igår jättemys! Skulle gå upp till torget å köpa Ben & Jerrys men den jävla cpaffären hade den inte, det sög. Köpte en annan som inte var på långa vägar lika god. Sen får man reda på att Lejonet och björnen har gått i konkurs! pga ica!!!! fan jag ska bojkotta ica, på riktigt. Jag ska bilda en facebook grupp så det så, då ska dom små bandidosen på ica få se på andra bullar mohahahaaaa! VI MOT ICA!
            IALLAFALL glassen skulle vi ha till filmen vi skulle kolla på, Fucking Åmål. Ja, jag är efter, jag har inte sett den innan, mobba mig hur mycket ni vill men den var bra för att vara gjord på stentalet.

Nu ska jag?
A Kolla på family guy
B Ta en power nap
C Orka mig ner till köket å hämta glass

 Svårt, mycket svårt

:(

So long fuckers!<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

NEEEEEJ!!! inte min citronsorbe va ska jag nu leva på i sommar? :O Ja jag är lätt med i vi mot ICA först ingen Ben&Jerrys och nu lejonen och björnen FY!

2009-01-17 @ 01:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0