Seegt

Kom precis hem från repet. tog mig fan nästan en timma att komma hem å vet ni varför? Smartasset glömde sin mobil, dvs jag. Så det var bara till att åka tillbaka och självklart skiter det sig med bussarna så får gå en massa å sen vänta i typ en kvart. Det gillar vi inte.

Repet sög, vi lät så jäkla illa, vi vet inte riktigt hur vi ska göra med låtvalet på söndag. Det är musik direkt och vi får bara ha två låtar. Vet bara helt säkert att vi ska ha moving on. Vi trodde att vi skulle ha dissapointment också men det lät verkligen skit.
Fan jag e så frustrerad, mest över mig själv, vi kan så mycket bättre! Vi är fan inga jäkla nybörjare, nu får det fan bli ändring, jag ska öva som fan, jag ska fan bli pro på solon. I wish...

Nu ska jag kolla på film tror jag. Vet dock inte vilken. Jag å morsan såg Blinkande lyktor igår. En dansk film med han den snygga som är med i nån bondfilm. Den var sevärd.

Kommentarer
Postat av: Carro

Det kommer gå asbra :D:D:D!! Vi behöver bara mer pepp o så :)

2009-01-22 @ 21:13:51
URL: http://gorgeous.blogg.se/
Postat av: joni

Jo men senaste repet gick ju jättebra! är inte orolig ett piss nu ser bara fram emot det!:D

2009-01-22 @ 21:42:48
URL: http://jonii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0