Måndag, blöt dag

Mjees då vare måndag då. Haft en ganska chill dag, började sent och slutade tidigt, det gillar vi, vi gillar starkt mitt nya schema:)
Var på gymmet efter skolan träna en stund å sola efter, så jäkla härligt! kändes som man låg  på en strand en varm sommardag å bara aah...Sen kommer man ut i ösregn, och känslan är som bortblåst.

Hade rep men det var bara jag och Carro så vi fick typ gitarrlektion av Christer, han visa oss lite skalor å övningar, JAG SKA LYCKAS! det e svårt, jävla strängar som sitter skevt...typ...

Gillar samhälls Johan allt mindre, han ska alltid komplicera allt å babbla om mailboxar som sprängs  jävla dig Johan. Aja, kunde skriva ut mitt arbete på teen dream så får lämna in det imon och hoppas på respons i alla fall.

So long fuckers!<3

Mitt nya schema

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0