Lördag

Shallååå!
Idag är slappis dag på hög nivå. Har käkat god mat och hyrt filmer och köpt massa chips å grejer. Åkte till Hemmakväll för att hyra filmer, jag å William fick låna morsans bil och allting men de hade stängt pga brand! det sög ju, den enda rikitga videoaffären på min sida av ön. Aja vi åkte till ica då istället och hyrde i sån där automat som inte vill ta mitt kort. Vi hyrde nån tysk kopia av ondskan typ kommer inte ihåg vad den hette men det var rätt bra. Vi hyrde en vampyrfilm också, 30 days of night som vi ska se strax, måste ta lite paus såg precis Ace ventura..

     Igår var det födelsedags fest för Petra och Pernilla. Jag kan inte säga att jag var med på festen direkt, fick sitta inne på toaletten med pojkvän som druckit för mycket i typ tre timmar och när han piggnat till och vi kommer ut har det brakat loss och ja vi gick innan ambulansen och polisen kom. Jaja, det var trevligt den lilla stunden som man var med på festen.

    Imorgon är det musik direkt!! Suger lite att vi ska vara där klockan nio på morgonen, jag vill ju sova! Men det blir säkert jättekul, ser fram emot det. Sen har vi spelning på Brewhouse 6e februari! Ni får gå in på min bilddagbok om ni vill se affichen, ligger på 6e februari och alla andra spelningar ligger uppe också. http://JuicyFruit.bilddagboken.se.
Vi ska ju spela på Pure rock den 21 februari på teen dream och sen är det rockers night i Tuve. Vi ska vara med på nån festival också men information om det kommer senare! Massa spelningar på g helt enkelt!

Jaja hoppas jag ser er imon på musikatom i Angered! So long fuckers<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0