Hallå i lådan

Imorse (kl 12) kommer morsan in i mitt rum å babblar på som fan "nämen så bra att du ligger här vaken bla bla katten bla bla håller du koll på katten? bla bla är du med? bla bla är du med? Är du med?!!"
Jag låg inte alls där vaken, jag sov! dumma mamma.
Jaja fick pallra mig upp, sur semla till frukost nom nom.

Igår var jag med Emelie och Sofie. Jag tror de på MUG blåste mig... Hur kan det bli billigare utan rabattkort? Jag tror faktiskt inte på att han gav mig ett sådant bra pris.
Jaja sen drog vi hem till mig och gjorde mat och tjockade oss framför Wild child, lol på den filmen. Blev faktiskt lite förvånad, den är inte som andra amerikanska småtjejs filmer, här hade de sex och drack. Inte massa, men lite.

Sen fick jag ett samtal av William. Han kommer hem på tisdag! Så då kan han komma på våran spelning *massa glad*

Idag ska jag och sofie dra till Madde och mitt fritids kort har ju gått ut så måste köpa nytt, jag är pank! fan

So long fuckers<3

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, är wild child värd o se eller? :P:D tankade den förra veckan typ :P

2009-02-02 @ 09:13:23
URL: http://gorgeous.blogg.se/
Postat av: Joni

Haha asså ingen jag vill se igen direkt..;P

2009-02-02 @ 20:11:36
URL: http://jonii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0