En vardag

Misse sover, han e söt.

Kors i taket! Måste man ju utropa, William fick sova hos mig inatt! Fast det var en vardag! Haha cp.. Åkte för att möta honom i går kväll å mami var vrång å han fick icke sova över för jag har skola. MEN! så skickade jag ett "Snälla..?" Å JAG FICK ETT YEEEES! lol

Idag var som många andra dar en rätt onödig dag.
Första lektionen var dock rätt nödig för vi såg en grym dokumentär om folkmorden i Darfur och hur jävla skit FNs system är och Kina är giriga jävlar och jag kan inte förstå hur dess regerings folk kan sova om natten. Nej.

Seeen hade vi hål på 2h å 40 min för att Ulla knulla var sjuk. Sen kommer man till Engelska lektionen och Eivé är sjuk så han orkar inte göra nåt på lektionen så vi sitter mest. ONÖDIGT!
Fick i alla fall sluta tidigare så åkte in till stada och mötte William. Köpte present till Petra och nya strängar till gitarren. Den billigaste micken de hade på MUG var en med kabel för 490 spänn. Känns lite ovärt med tanke på att de sålde 3 mickar i ett set för typ 430 spänn på musik börsen men de var slut när Sophie kollade och jag kom inte dit idag för jag orkade helt enkelt inte. Det kan vara så ibland.

Imorgon är det födelsedags fest för Petra å Pernilla! Därför jag köpte present till henne, Pernilla e redan fixad.
Asså det är sjukt va många det är som fyller år 23 januari. Förrutom Petra och Pernilla fyller ju Shannon år och så fick jag reda på att Vidar fyllde år då. Storken måste ha hällt i sig massa Power Red Pulls den dagen!(internskämt mellan mig, Towe å Lisen)

Jaja nu ska man vara duktig och plugga matte tror jag...Usch känns liiite lönlöst eftersom man antagligen kommer få IG ändå men men duktig ska man vara för det är bra..då kanske man kommer nånstans...eller inte...vem vet

So long fuckers!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0