En lite sketen dag jao

JAG ÄR GLAD! Kattjäveln välte ut ett vattenglas när han tog jätteskutt å skulle hoppa upp på byrån. Glaset hade massa vatten och bestämde sig för att rädda sitt innehål i min laptop, där det är torrt å säkert. Men jag är glad! den funkar! å då är ni andra la också glada för annars hade jag inte funnits mera.

Jag har pajat!:
En laptop (trampa på den)
En kamera (skärmen spräcktes av glasflaska på valborg *host*)
Mp3 nr 1 (tappa när jag åkte moppe)
Mp3 nr 2 (tappa i vattenglas)
Mobil (Tappa i toalett, slängde in i väggen)
Mobil (Dränktes i regn)


Skolan börjar imon, naat so naaajs!
William fick punka idag, naat so naaajs!
Han åker på måndag till 08land för att bli man, naaat so naajs at all!

PUSSHAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0