ZzzzZzzz

Varför ska alla hålla på och ringa och störa?!!! Fatta jag ligger hemma och är sjuk och sover!!!! Gha jag slår vad om att det är morsan..för min syster halvt sa det i telefon. Hon är smart och ringer ialf till mobilen som ligger i min säng, nära och bra, så då kan jag svara. Trevlig signal har den också. Nu har personen som jag antar är mamma  ringt tre gånger...borde kanske svara nästa gång.. Hon borde kanske låta mig va.
Jaja då undrar ni la varför jag inte blir nyfiken på vad hon vill, notera att jag pratade med min syster i telefon. Vad mami vill säga mig är att vi ska till stöten på lovet, men jag vet ju redan? Ingen nytta att svara då helt enkelt.

Jag funderar på att testa snowboard den här gången.. har alltid velat det. Det ser ballt ut, skidor är så töntigt...


 



Måste berätta om min dröm btw!!!! Det var värsta mardrömmen!!! Som alla typ vet ska vi ju spela på Brew house på fredag och det handlade om det...
Vi hade snackat med en liten indier om själva konsermojset och han sa att det var på Brew house, men att det låg i kapstaden. Vi bah okeeeej. Å så skulle vi vara först ut men spelschemat ändrades hela tiden så massa spelade innan oss och så skulle ju min morbror komma och så sa jag att det var i kapstaden dåva och så sa han att han satt på flyget. Seeen i logen så blev jag sktstressad och så skulle jag stämma min gitarr som inte ville. Stämmarna cpa sönder och ville inte alls. Så fick jag låna Carros stämmare som alltid funkar men då ville inte mina vridmojjer och alla toner var fel. Så jag kutar ut ur logen för att leta reda på nån som kunde hjälpa mig och av någon anledning har jag Gusten med mig i en filt. Så ialf hittar jag Nitton som står och snackar med Christer men dom bara står och snackar med varandra typ och jag skulle ju vara uppe på scen! Så ringde telefonen och jag vakna. Den var mycket hemskare än den lät, som många vet tål ju inte jag stress typ, bokstavligen. Haha nää men seriöst får faktiskt utslag;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0