Sömntutan rapporterar

Att åka till skolan igår för att prata med rektorn visade sig vara meningslöst, det var bara Jan-banan som var seg med att lämna in mina valpapper men nu var de inne så han ville mig inget-,-

Jaja idag hade jag bara en föreläsning för Ulla-knulla och Eivé ställde in sina lektioner, chill!
Tanken var att jag skulle hem och plugga järnet men så blev det inte för jag somna. Missen med. Vi låg och sov.


Ikväll är det teater med skolan. Ska se förnuft och känsla. Min känsla vill stanna hemma ikväll. Min känsla vill konstigt nog plugga.

Måste bara säga att metro var ovanligt rolig idag!:D Lite pinsamt att sitta på bussen och nästan fnittra ihjäl sig. Jävla metro.
Det var ju inte kul med flygolyckor och sånt, men det om folk som sjunger fel på texter! Haha att jag inte dog. Serien var skitskoj idag med. Mycket mer kan inte vara roligt..



Fler roliga felsjungningar; http://www.saltmannen.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0