Tisdag


fjällen

Hemma igen! kom hem vid midnatt på söndagen. Har haft det riktigt bra faktiskt! Lite kort dock. Var ju första gången jag prova snowbooard, har åkt skidor sen jag var 6 så dax att testa nåt nytt! Det var skitkul! Gick rätt bra faktiskt. Mitt knä är blått och öm i hela kroppen men det kan ju bero på förskylningen också, fan får inte få feber!
          Snart kommer William hit för han har permiss. Tänkte hitta på en liten grej med honom imon men vet inte om det funkar nu, kommer typ snora ner hela plejset, kan inte avslöja vad jag tänkt att vi ska göra i fall han läser detta innan.
Jag är ledig imon serru så därför jag kan hitta på grejer hehe:P
           Idag hade vi matteprov och det failade vi stort på. Helt enligt planerna alltså.


Nu har jag glömt av allt viktigt jag skulle säga så lika bra, eller just det!!! SPELNING PÅ LÖRDAG!! mohahahaaa Retarded Bananas får spela hur länge de vill! Wihooo. Vi är på scen 19.10 och innan dess spelar The handsome accident som också är värda att kolla in, så var där i tid! Hela spellistan och mer information finns på www.teendream.se

So long fuckers!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0