Tisdag

Då har man fått sin första IG-varning! Ska skrivas på av mami sen tillbaka till skolan.

Jag  förstår inte vad som har hänt med mig! Jag var ju fan bra i skolan förrut! Min koncentration har flytt sin kos.
Det är läskigt. Towe visade idag hur jag gör när jag lyssnar på henne när hon pratar, jag kan inte ens koncentrera mig på vad folk säger!!  Min blick bara fladdrar iväg och jag tänker och kollar på allt annat än det jag ska. Bah! Har jag för mycket i skallen?

Imon skulle jag vara ledig för har min lektion är inställd, men nä då ska man till skolan ialla fall och prata med rektorn och sedan göra det jävla FN-arbetet som just nu stressar sönder mig. Vill ha sommarlov.

aja ska läsa igenom de tusen sidorna om Gambia och sen se Hannibal, So long!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh usch hoppas verkligen att du klarar allt. Inte bra när det blir för mycket. Man måste prioritera.. Gör klart en grej för nå försvinner den grejen från tankarna. Lätt att säga svårt att genom föra jag vet. Men jag hoppas verkligen att allt ordnar sig, det är ju barar lite mer än ett år kvar till studenten :D <3<3<3<33<3<3<3<3<33<3

2009-03-04 @ 17:56:34
URL: http://saramix.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hehe jaa det ska gå! Men jag läser 50 poäng extra och går ju specialutformat så jag kan välja bort mattebetyget:D Åh kan knappt bärga mig till studenten, samtidigt är det ju skitläskigt att komma ut i arbetslivet:P <3<3<3!

2009-03-05 @ 07:22:50
URL: http://jonii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0