Spin

Oj oj nu e det snurrit! Haha gick precis upp från trappan och det gillades inte. Gash sånhär kan vi ju inte vara imon nej. Bäst att jag sover hela dagen...^^
Imon ere spelning!!!:D Kostar 20 lappen, insläpp vid halv 6 om jag inte minns fel. Det är Teen Dream vid ångpannegatan/swedenborgs platsen. Pallra er dit!

Jag har laddat ner alla Dopes album, de är bra:) Fast jag fattar inte för Mansons och deras cover låter likadant, typ exakt, så vem har gjort vilken och vem gjorde först? Jag tror att det är Dope som gjorde den först men den låter exakt som mansons så han har la kanske bara tagit deras rakt av.. då blir jag besviken. Jag är tacksam om nån förklara för mig!

haha so long fuckers<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0