Söndag

Igår var det spelning! Gick la sådär, bättre än förra gången men klantade mig hela tiden.
Lite konstigt slut på kvällen bara, brandkåren kom. En högtalare paja så det rök som fan och stank en massa. Alla fick gå ut i snöovädret men det bjöds på redbull! Så det var ju lite trevligt. Tillbaka in sen igen och städa.

Jag och William hade inte käkat nåt sen frukost för jag mådde pyton och det drabbade honom med för jag orkade inte fixa något, så kl tio i tio (tio min innan pizzerian stänger) köper vi varsin pizza på torget där gangstersarna hade snöbolls krig.
Jag säger bara det, inte bra att äta pizza innan man går och lägger sig! Haha sov skitkasst och drömde bara att jag drack en massa, så vakna skittörstig så får famla mig ut ur sängen i mörkret och hämta vatten.

Men idag är det rep! so long fuckers<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0