Måndag

Faaan jävlafittbuss jävel!! Seriöst! Jag står och väntar i över en kvart och så kör den bara förbi mig!
Fan på att jag typ e sjuk eller nåt. Har mått pyton hela dagen, fast det kom mera när jag skulle hem, kändes som oom jag skulle spy på bussen, jag klarar typ inte kylan! Jag och Emelie bäddade ner oss under en filt och drack vaniljte framför svampbob filmen och då kändes det mycket bättre, men känns det bajs igen och nyser typ hela tiden, synd om mig jao!
Har lyckats dra på mig ett myggbett nu oxå, förstår inte hur. Det kanske är en loppa...

Imon är det friskis, hur ska jag orka det?

Just det btw så håller jag på å fixar om designen på bloggen för som ni kanske sett så fucka den sig, men orkar inte riktigt just nu...

Nu ska jag skriva ett argt brev till västtrafik, so long fuckers!<3

Kommentarer
Postat av: Nitton

Go get'em girl!

2009-02-02 @ 22:39:18
URL: http://nittons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0