Tisdag

Fick flipp igår! Ber om ursäkt till de som inte förtjäna det, hade en sån jäkla kass dag, men denna är bättre!
Skulle åkt till vetrinären med misse men han var aspigg idag och svullnaden har gått ner så vi väntar och ser om det bli sämre får vi självklart åka in med honom.
Var med Nitton i stan idag. Jag fick min present, en skiva med Hellacopters, Payin'  the dues, en asgrym platta! Blev jätteglad:) Sen så gick vi och åt sushi, kikade lite i affärer och tog en kopp kaffe.
Nu ligger jag i sängen och känner att jag skulle kunna somna men det kan jag ju inte göra för då kommer jag inte kunna sova inatt. Imon är det krogen och fira Towe. Får se om man hakar, känns ovärt om de ska dra till Deep där det är 200 spänn i inträde och sista bussen går ju ändå rätt tidigt.

So long fuckers<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0