Lördag

GHAAAA!!! HATA HATA HATA!!!!
Jag vet inte om jag sagt det innan, men då säger jag det igen, DÖ ÅT MESROCK!
De står där och trampar lite och spelar på sina gibsons som de fick i 50 årspresent.
Skriiv riktig musik eller låt bli!
Först kom Nickelbacks "I wanna be a rockstar"- DÖD ÅT DEN!
Sen nu har en kopia kommit som spelas om och om på bandit, vette fan vad den heter eller vilka som har gjort den, så om ni vet får ni gärna informera mig. Han sjunger att han hatar sitt liv och alla runt omkring och det är snarlik melodi som kick the backs (försökte vara lite rolig men tror det misslyckades grovt, tror knappast nån fatta min ordvits som den göteborgare jag är).

Ville bara få ur mig det! BOJKOTTA BANDIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0