Fredag

Rockbaren igår! Skulle egentligen med till sticky fingers och fira jenny som fyllde år, men den kön var då inte att leka med! så jag och sofie drog till rockbaren istället och tur va la det! Hade väldigt trevligt, väääldigt mwihii. Nä men snygg kille helt enkelt om man säger så! Fast han va tydligen en idiot som resterande männen i befolkningen. Det var la tur att jag inte blev fnittrig och vice versa.
Så klart så försov jag mig ju i morse, ja gott folk, det var torsdag igår så jag hade skola idag. Vaknade halv åtta och börja åtta. Det blev håret i en toffs, osminkad, oduschad och allmänt äcklig till skolan. Men kom faktiskt bara en halvtimme sent så det var la bra.
Snyggve skulle tydligen till rockkbaren idag igen. Vill jag, vill jag inte? vet ej får se.


En annan snyggve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0