later on

gha jag får sån spasmer!
Jag förstår inte varför jag är så fruktansvärt irriterad på folk. Eller jo det vet jag, de förstår inte hur bra de har det!
De ser inte allt de positiva runt omkring sig utan gräver ner sig i allt det gamla dåliga. MOVE ON.
Förlåt mina vänner som tar åt sig, jag är inte irriterad på en, jag är irriterad på i princip alla. De jag känner och de jag inte känner.
Jag mår bra! Fine visst man kan la vara depp ibland, men livet blir till vad man gör det! Det var nån som sa att kvinnor har den relation de vill ha, bra eller dålig för henne själv.
    Visst en del har en del serious tough shit, men många vill ha problem.
Jag är inte bara irriterad över det, irriterad i allmänhet, så passa er. Var glada och sköt ert så blir jag glad.

Fan vilken ångest jag fick över den texten nu.. klart man får må dåligt... haha fan lurar på om jag har pmsxD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0